Autumn look. Осінні наряди. Що носить осінню 2022?

Привіт, друзі! Я рідко пишу в блозі, тому що не має настрою. Повітряна тривога кожного дня, сирени лунають по декілька разів на день. Але, незважаючи ні на що, на роботу я ходжу і навіть моделі нових сумок придумую. Сумки можна подивитися на Фейсбук , інстаграм, чи Тік ток.
А в цьму пості я покажу, що ж носила у вересні та на початку жовтня. Звичайно, це не всі мої наряди, а лише ті, що фотографувала для соціальних мереж.
Осінь в цьому році виявилася прохолодною, тому плаття майже не надівала. Частіше це були зручні теплі костюми, брюки, або джинси. Дивлюсь, що в основному жінки носять теплі трикотажні костюми. Мені цікаво, коли настане період суконь та спідниць? Чи це буде післявоєнний нью лук Newlook, як було у Діора. Подивимось. Скоріше б закінчилася війна, а ми вже розберемося з одягом)
НЕ забувайте тиснути на рекламні блоки та лінки, адже це є моїм доходом) Наперед дякую)

Комментарии

  1. Oh wow these are great outfits. I really love the dress. And love the pumpkins photos :-D

    ОтветитьУдалить
  2. How gorgeous! You have such incredible style. So glad you have been able to wear lots of beautiful pieces this fall <3
    the creation of beauty is art.

    ОтветитьУдалить
  3. Nice outfits. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: