Dresslily обновки літа частина 1.

Привіт, друзі та гості блогу) Сподіваюсь, що у вас все гаразд та ви в безпеці. В цей нелегкий період війни все менше та менше хочеться писати в блозі, але все ж леякі пости буду робити, щоб ви розуміли, шо в мене все гаразд. Сьогодні я хочу показати одну із обновок з китайського магазину Dresslily. З цим магазином я працюю вже років 5, якщо не більше. Подобаються обнови обирати в ньому. Коли оформляла замовлення, виявилось що в Україну поки що в них не має доставки. А жаль( Я Обрала америкиканську адресу  Нової пошти шоппінг, та вже через Нову пошту отримала свої покупки. До Америки доставка була безкоштовною, адже я обрала одягу на суму, яка дозволяє обрати стандартну доставку безкоштовно. З США до України вартість доставки склала 15 $. Але сукні того варті.
Ditsy Print Ruffle Poet Sleeve Flounce Hem Dress
Красива, романтична сукня в квіти мені подобається. У нас зараз дощова погода і тяжко визначитись з одягом, особливо, коли то жарко, то дощ. Сукня з довгим рукавом з легкої тканини стає в нагоді. Тим більше, що сукні я дуже люблю носити. Джинси та брюки залишаю на осінь) 
На даний час сукня продана. А ви можете обрати іншу, адже вибір просто величезний)

Комментарии

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: