Summer look. Мої літні нарядина кожен день. Червень.

Всім привіт! Хочу показати свох літні лучки на кожен день. Думаю, що таких оглядів буде декілька, адже ще тільки початок літа. Цей сезон тішить розмаїттям квітів та теплом. Хоч стан в країні тяжкий, я всеж стараюся відволікти себе, наскільки це можливо, обумуванням та створенням образів на кожен день. Поки що нічого нового не купила, ношу старі запаси)
Маленьке біле плаття із магазину Бонпрікс писала про нього тут.
Невагоме та приємне для спекотного дня просто ідеальне.
Сукня в горохи та троянди виконана із тканини стрейч коттон, також літом комфортна. Та й принт незвичайний та оригінальний. Виділяє серед інших людей.
В прохолодну погоду наділа плаття з тонкої тканини, схожої на ситець. Зверху піджак в тон. Образ для офісної роботи вдався.
Блейзер Zaful гарно поєднався з джинсами Gepur.
Накінець то я влізла в спідницю із Newchic Сорочка Zaful
Обрала цілий наряд українського виробництва. Дуже тішить, що у нас виготовляють такі якісні речі. Джинси Gepur., Футболка НаталкаЮА Літні кросівки Лев Любінін (Lev Lyubinin).
.
Знову повтор. Джинсова спідниця Newchik. Футболка Femme Luxe. Блейзер  Zaful.
Плаття  Zaful. Сумка українського виробництва Анаконда. 
Виявилось, що у мене дуже мало одягу та взуття українського виробництва. Я буду старатись виправити цей факт. Але поскільки мій дохід значно знизився, прошу не забувати тиснути на рекамні банери та переходити по лінках. Вони являються моїм пасивним доходом. Дякую.

Комментарии

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: