Підтримую Україну разом з Gepur.

Привіт, друзі! Війна триває більше місяця та все ж бізнес не тільки працює, а й допомагає Україні по мірі можливостей. Сьгодні я показую свій образ із брюками українського виробництва бренду Gepur. Це один з виробників одягу, який допомагає одягати ЗСУ. Ви також можете долучитися та допомогти нашій країні, купивши одяг, або перечисливши кошти на тканинину за лінком. Якщо, Ви ще не всигли купити обновки на весну, то одяг Gepur буде гарним вибором. Адже асортимент величезний.
Широкі зелені брюки-палаццо пошиті з костюмної тканини. До них виробник пропонує піджак, але почитала в коментярях під брюками, що він відрізняється відтінком зеленого кольру. Розмір брюк обрала XL. Виявилось, що довжина відрізняється від описаної на сайті. Зовнішній шов 113 см, а не 120 см. Думаю, що варто трохи відпустить по низу. Адже мій ріст 178 см. Талія 80 см підійшла, але справжній об'єм не переміряла. Якби не довжина, то взагалі б не задумалася, що брюки маломірять. Тому раджу перед покупкою перепитати у консультанта всі параметри. 
Мені подобається темий зелений колір. Для весни він просто ідеальний.
Брюки добре поєднуються з сорочками, футболками. Взуття також можна вибрати на свій смак. Хоч туфлі на каблуку, а хоч зручні кросівки чи кеди. Я поки що ношу з весняними черевиками.
Ця весна для мене досить складна. Писати не хочеться, але цей процес мене заспокоює і переносить в мирні часи, дає відчуття стабільності. Я дуже надіюсь, що невдовзі ми переможемо та настане мирний час. 

Комментарии

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: