Покупка книг в книжному магазині Якабу Yakaboo за кошти 1000 єПідтримки.

Привіт, друзі та гості блогу! Хочу показати Вам, як я витратила свою 1000 єПідтримки. Для тих, хто не в курсі: 1000 грн виділили з бюджету кожному вакцинованому громадянину України, в кого є зелений сертифікат вакциинації. Витратити ці кошти можна на спортзал, фітнес, театр, або кінотеатр та книги. Вважається, що ці сфери найбільше постраждали в період карантину.  Свої гроші я витратила онлайн в книжковому магазині Якабу Yakaboo. 
Коли я обирала, то багатьох книг, які я хотіла вже не було в наявності, та й ціни в порівнянні з іншими магазинами вищі. Але ті книги, які мені хотілося почитати, в наявності були лише тут.
Що купила, дивіться нижче.
Книга Коко Шанель автор Анрі Гідель. Кажу відразу, що читати книги про дизайнерів, художників та просто знаменитих людей без картинок та фото просто не цікаво. Історію Шанель я дивилася в відеоогляді історика моди Олександра Васильєва, було цікаво. Також подивилася всі художні фільми. Інформації про Коко, ну дуже багато. Почитаю і цю книгу, можливо знайду для себе нові факти. Хоча візуалізації не хватає.
Книга Я-Дневник. Автор Ірина Негован. Открой себя. Книга буде цікавою підлітку, чи дитині. Для дорослої людини занадто примітивна. Або я подивилася, та почитала забагато розвиваючої та пізнавальної літератури. Віддала сину. Обирала, орієнтуючись на гарний відгук про щоденник. Але мені не зайшов...
Книга Таємниця на ім’я Лаґерфельд. Автор Лоран Аллан-Карон. Знову ж книга без візуалізації. Я дивилася про Карла Лагерфельда документальний фільм, було цікаво. Книгу поки, що не читала. Думаю, що доведеться читати разом з Гуглом, щоб подивитися про що йде мова.
Книга Квітковий. Опівнічний антистрес. Обрала цю книгу на залишок коштів. Та й розслабитися з кольоровими олівцями цікаво. Цупкий папір та красиві картинки мені сподобалися.
Ось такий мій вибір. А на що витратили ці кошти Ви?
 

Комментарии

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: