Pay Pal в Україні. Як працює?

Привіт, друзі! Приблизно місяць назад мене порадувала новина, що тепер ми можемо отримувати кошти на рахунок Pay Pal, а не лише оплачувати свої покупки через дану систему платежів. Але виявилося все не так просто, як я собі це уявила. Не всі перекази українці мають можливість отримувати. Вияснила я всі нюанси на своєму досвіді. Не змогла отримати переказ з Китаю. В цій статті навожу скрін відповіді консультанта та подробиці роботи Pay Pal в Україні.

Китайські партнери не змогли переказати мені кошти. Я вирішила вияснити по якій причині. Відповідь прийшла достатньо швидко. Як бачимо на скріні переписки, я можу отримати лише особистий платіж. Багато функцій та можливостей платіжної системи Pay Pal в Україні використовувати не має можливості в зв'язку з чинним законодавством в банківській сфері.
Перечислю функції, які не можливо використати на території України на даний час:
1) Не можна добавляти інші електронні гаманці.

2) Не можливо підключити лінк PayPal.me
3) Не можна вивести кошти на банківський рахунок.
4) Не можна отримувати комерційні перекази.
5) Не можна виставити запит на отримання коштів.
6) Не підключена функція Donate. Я цю кнопку зробила і почепила на сайт, але переказ зробити не можливо.
Українські аккаунти можуть бути використані:
1) Для оплати покупок, як це і було раніше.
2) Для відправки та отримання особистих транзакцій.
3) Можливість вивести кошти на банківську картку (Приват).
Як бачимо, послаблення зробили невелике, для того щоб наші друзі та рідні мали змогу допомогти нам із-за кордону особисто. Надіюсь, що скоро мождивочті використання Pay Pal в Україні будуть такі, як і для всьго світу.
 

Комментарии

Отправить комментарий

You can help develop the blog by clicking on the banner ads and following the links. They are my passive income. Thank you. Paypal DONATE Luda.tischenko@gmail.com

Newsletter

Получать новые публикации по электронной почте: