Три тижні позитиву з брендом української косметики J’erelia.

Вчора на своїй сторінці в інстаграм я розпочала змінювати життя на краще разом з брендом української косметики J’erelia. Ідея стати щасливою та думати позитивно мені здалася дуже цікавою і я нею захопилася.
Більше читайте нижче:)

Як стати щасливим? На таке, здавалося б, складне запитання свого часу знайшов просту відповідь американець Вілл Боуен. Він запропонував людям носити фіолетовий браслет впродовж 21 дня - без скарг, ниття, пліток і висловлювання невдоволень. Якщо впродовж цього періоду людина все ж вимовляла або думала про щось негативне – вона переодягала браслет на іншу руку і починала новий відлік, поки не проносить браслет на одній руці без скарг 21 день. Ми також пропонуємо вам щасливі дні з J’erelia!!!
Купуйте та носіть браслет «Три тижні позитиву від J’erelia» – і змініть на краще не тільки своє життя, а й своє рідне місто. Кошти від продажу «позитивного» браслету підуть на прикрашання сірих будівель вашого міста. Яскраві роботи професійних графітчиків прикрасять і освіжать непривабні архітектурні споруди та піднімуть вам настрій. Першими будуть розмальовані міста з найбільшими продажами браслету. Зробіть своє місто яскравішим разом із нами!
Інформація з оф. сайту.
Я вже читала про цю теорію "фіолетового браслету", але не наважилась спробувати. А тапер я не одна з таким браслетом, разом цікавіше.
Сам браслет виконаний з силікону, легко одягається і це важливо, тому що тільки за два дні я йго вже перевдягала на іншу руку, тому що не завжди є можливість позитивно мислити:)
В комплекті мені прийшов бальзам для губ . Він дуже добре заряджає позитивом, тому що має приємний аромат ванілі та дуже добре захищає губи і я посміхаюся частіше. 

Я з задоволенням підтримую подібні ідеї, адже позитиву нам зараз потрібно якомога більше, та й привчити себе думати лише добре та стати щасливою моя мрія, дума не тільки моя:))))
Також обіцянка розфарбувати сірі будинки в наших містах надихає та спонукає приєднатися:)))

А я обіцяю сповіщати про перебіг цьго експерименту на своїй сторінці в інстаграм, тому приєднуйтесь буде цікаво:)

Комментарии

  1. Интересная задумка с барслетиком. А почему именно фиолетового цвета?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Даже не скажу, так задумал Вілл Боуен, хотя цвет браслета может быть разным:)

      Удалить
  2. Классная идея и реализация. С удовольствием ношу и свой браслет!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я чувствую, что долго еще буду носить его:) Только сегодня три раза переодевала:)

      Удалить
  3. Классная задумка! Успешной реализации:)

    ОтветитьУдалить
  4. У меня был опыт с фиолетовым браслетом .Если еще кто не пробовал ,советую )

    http://www.gronskaya.com/

    ОтветитьУдалить
  5. Это отличная идея с браслетом)) Но, боюсь, я бы постоянно меняла браслет с руки на руку))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я пока так и делаю, но учусь думать хорошо:)

      Удалить
  6. Читала про фиолетовые браслеты) Здорово, что Джерелия поддержали идею)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я тоже с удовольствием присоеденилась:) Но переодевала с руки на руку уже много раз:) Но не сдаюсь - стараюсь думать только хорошее:)

      Удалить
  7. классная идея, я правда ее завалила,начинаю с начала,с завтрашенго лня))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я уже несколько раз переодевала и начинала все сначала:)

      Удалить

Отправить комментарий

Спасибо за комментарий. Мне очень важно Ваше мнение.

Постоянные читатели

pinkbasis

amiclubwear

sammydress

sammydress
Купон на скидку SammydressXie

Gammiss

Gammiss
Купон на скидку GamissXie10

Rosegal

Rosegal
Купон на скидку Код Rosegalxie

Dresslily

Dresslily
Купон на скидку код XieDresslily

Zaful

Zaful
Купон на скидку код Zafulxie10